כיצד לבחור משרד פרסום חריף ורציני





המשימה האולטימטיבית של כל מאמצי השיווק של משרדי הפרסום היא להגיע לקהל היעד הנכון ובזמן הנכון, כאשר האינטרנט משמש יותר מ -7.7 מיליארד אנשים ברחבי העולם, אין מגבלות גיאוגרפיות או זמן המפרידות בינך לבין קהל היעד שלך, לכן, גובר הצורך להזמין משרד פרסום דיגיטלי מקצועי השולט בטכניקות השיווק הדיגיטלי כדי להבטיח שתגיעו לקהל היעד שלכם ותשיגו יותר רווחים


מהו שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי כולל את כל מאמצי השיווק המיושמים ברשת ומכוונים למסכים דיגיטליים ללקוחות קיימים ופוטנציאליים. ישנם ערוצים ותחומים רבים של שיווק דיגיטלי הכוללים: שיווק בדוא"ל, שיווק שותפים ושיווק במדיה חברתית. בנוסף לשיווק במנועי חיפוש, קמפיינים פרסומיים דיגיטליים ורבים נוספים


תפקידו של משרד פרסום הוא להגיע ללקוחות פוטנציאליים באמצעות ערוצי שיווק דיגיטליים שונים ובטכניקות המיוחדות שלהם, המאפשרים לך להגדיר במדויק את מאפייני הקהל שלך ולהתאים אישית את מסרי השיווק שלך כך שיתאימו להם. בנוסף למעקב אחר ביצועי החברה וביצועי הנכסים הדיגיטליים שבבעלות החברה ויכולתה להשיג מטרות שיווקיות בערוצים שונים


שיווק דיגיטלי נותן לך את היכולת להתחרות בשוק עם תקציב נמוך בהרבה משיטות שיווק מסורתיות. לא תצטרך יותר להוציא על שלטי חוצות ברחובות ולשלם סכומי כסף גבוהים על מודעות טלוויזיה, מכיוון שלרוב אנשים יסיחו את דעתם כשהם מסתכלים על הטלפונים הניידים שלהם


מדוע כבר לא מספיק שיווק מסורתי?

בשיווק מסורתי, תוכל להציב מודעה כתובה בעיתון בתקווה שהלקוח המיועד יראה אותה. אבל בסופו של דבר, לא תוכל למצוא נתונים מדויקים על ההשפעה של מודעה זו על המכירות או אפילו להגיע ללקוח הפוטנציאלי, זאת בניגוד לשיווק דיגיטלי שניתן למדוד את תוצאותיו באופן מיידי - KPI שמספקים ערוצי


לדוגמה, תוכל לעקוב אחר ביצועי האתר שלך על ידי מדידת תנועת מבקרים ושיעור היציאה מדף הכניסה, בעוד שאתה יכול למדוד את הביצועים של מסעות הפרסום השיווקיים שלך ברשתות החברתיות על ידי הכרת מידת התגובה למודעות ושיעור ההמרות המתקבל, בסופו של דבר אתה יכול לדמיין במדויק את תפקידו של כל קמפיין שיווקי בהשגת יעדי השיווק הסופיים שלך ולמדוד את החזר על ההשקעה מהם

הדיוק הזה שהשיווק הדיגיטלי נותן לך בהגעה ללקוחות פוטנציאליים מאפשר לך לחתוך שלבים רבים בשיווק מסורתי, מכיוון שאתה יכול להתאים אישית בקלות קמפיינים פרסומיים על ידי זיהוי המאפיינים הדמוגרפיים והפסיכולוגיים של הלקוחות שלך תוך חלוקתם למספר קטגוריות שאליהן אתה ממקד עם מסרים שונים. ומודעות. בנוסף, תוכל לשנות מיקוד זה כך שיתאים לתוצאות שאתה מקבל מיד. ולאחר מכן שמור את התוצאות והנתונים האלה לשימוש מאוחר יותר כדי להשפיע עליהם בהתאם לשלב שבו הלקוח נמצא בשלבי משפך השיווק


מה הכישורים של משרד פרסום רציני


-שיווק במייל

-שיווק תוכן: תוכן אתר, בלוגים, וידאו, ערוץ יוטיוב, פודקאסט.

-ניהול קמפיינים פרסומיים בתשלום ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש.

SEO: שיפור את החשיפה הדיגיטלית שלך בתוצאות החיפוש-

-שיווק שותפים: עיצוב וניהול תוכנית שיווק שותפים.

-שיווק באמצעות משפיעים: ניהול מערכות יחסים עם משפיעים, הצגת מוצרי החברה ושירותיה ומעקב אחר קמפיינים פרסומיים לקידום המוצר שלך באמצעות משפיעים

-ניהול מדיה חברתית המשפר תוצאות.

-יחסי ציבור ופרסום: כתיבת נתוני דפים, תקשורת עם גופים וערוצי פרסום שונים, וניהול אירועים ופעילויות.

-שיווק במובייל ואפליקציות: מעקב אחר מאמצי שיווק שונים המופנים לאפליקציות, פרסום במובייל וחנויות אפליקציות.

-ניתוח אתר: ניתוח ביקורים באתר ומקורותיו, הבנת התנהגות המשתמשים, הכנת דוחות, בחינת האתר ועוד על מנת לשפר את שיעור ההמרות ולהניב יותר תנועה

-מיתוג עסקי יצירתי

-ייעוץ ואסטרטגיה שיווקית

למשרד פרסום מקצועי יש שילוב של כישורים יצירתיים ומומחיות טכנית יחד עם ידע שיווקי נרחב. במיוחד כאשר אנו מדברים על שיווק דיגיטלי, המתאפיין בתחרות ופיתוח המתמיד


דף הבית | השירותים שלנו | צור קשר | פרסום בגוגל בערבית | שיווק בפייסבוק ואינסטגרם | תרגום מעברית לערבית וקריאייטיב | ייעוץ ואסטרטגיה שיווקית



אז זה הו, אם מעניין אתכם לקדם מוצרי או שירותי העסק שלכם בצורה נכונה אנא צרו איתנו קשר כדי להתחיל להכין הצעה!
עוד משהו!! אם מתחילים לשווק דרכינו אתם לא תוותרו עלינו.
למה אתם מחכים!!